Zoho Desk - Aplikacja do obsługi klienta w chmurze, która sprawia, że obsługa klienta jest wydajna.
To nieczęsto spotykane jest, żeby znaleźć aplikację do obsługi pomocy technicznej o takiej efektywności jak Zoho Desk. To aplikacja do obsługi pomocy technicznej w chmurze, która sprawia, że obsługa klienta jest efektywna i zapewnia elastyczne doświadczenie użytkownika mobilnego.
Ta aplikacja zapewnia mobilne, kontekstowe doświadczenie, które pomaga Ci rozwiązywać zgłoszenia z taką samą łatwością i funkcjonalnością, jak w wersji na komputer.
Zoho Desk zapewnia Ci elastyczny i efektywny system zgłoszeń, który pomaga Ci priorytetyzować zgłoszenia z taką samą łatwością i elastycznością, jak w wersji na komputer. Użyj poziomu priorytetu zgłoszenia, aby przypisać zadania swojemu zespołowi i automatycznie organizować swoje zgłoszenia według priorytetów.
Zobacz więcej kontekstu z każdym zgłoszeniem: Zoho Desk zapewnia elastyczny i efektywny system zgłoszeń, który pomaga Ci priorytetyzować zgłoszenia z taką samą łatwością i elastycznością, jak w wersji na komputer.
Współpracuj bezproblemowo: Udostępniaj informacje o zgłoszeniach swoim członkom zespołu lub kolegom. Po prostu utwórz Kanał zespołu, aby dodać jakiekolwiek aktualizacje lub komentarze od swoich agentów do zgłoszenia. Współpracuj i pracuj w czasie rzeczywistym z członkami zespołu na Kanale zespołu.
Bądź powiadamiany: Aplikacja Zoho Desk to elastyczny i efektywny system zgłoszeń, który pomaga Ci rozwiązywać zgłoszenia z taką samą łatwością i funkcjonalnością, jak w wersji na komputer.
Opinie użytkowników o Zoho Desk
Czy próbowałeś Zoho Desk? Bądź pierwszy zostawić swoją opinię!